浩瀚子

心中有太阳,生活有阳光!
Lucky Star - Joana Zimmer

aryy:

乔安娜·齐默(Joana Zimmer),来自德国,是一位惹人怜惜的盲人歌手。Joana Zimmer的嗓音很棒,棒得有人将Joana Zimmer称作德国的Celine Dion,流畅的节奏,清新的曲风,再加上Joana Zimmer独特的演绎!用她如极光般绚烂美丽的音乐,不分国界,不分人种,不分时空,感动并激励着我们每一个人。

《 Lucky Star》歌词:

Can't you see you are  

你看不到你自己 

the one I'm always thinkin of

那个我日思夜想的人  

In my Dreams you are already mine

在梦境中你是我的  

If you show me love  

如果你让我看到爱 

I promise I'll be there for sure  

我发誓我会在这里 

I would stay forever by your side

永远陪伴你身边  

look at me now  

现在,注视着我 

can't you see all the love in my eyes

难道你看不到我眼中的爱意?  

And will you give it a try  

你是否会给它一个尝试的机会? 

Will you be my lucky star  

你是否会成为我的幸运星? 

Be the one to show me who you are  

成为那个能让我知道你是谁的人 

will you guide me through the nights  

你是否会在夜里为我指引方向 

be my every shining light  

成为耀眼的光芒 

will you be my lucky star

你是否会成为我的幸运星?  

Be the one to show me who you are

成为那个能让我知道你是谁的人  

cause I know this could be love

我知道这必定是爱  

shining on my heart  

沐浴我的心房 

wu m  

 

What if I would tell  

如果我向你倾诉 

exactly how I feel for you

我对你的一切爱意 

Would you oh would you let me down

你是否,是否会让我失望?  

look at me now  

现在,注视着我 

Will you give this love a try

你是否会给这份爱一个尝试的机会?  

I got nothing to hide  

我没有什么好躲藏的 

Will you be my lucky star

你是否会成为我的幸运星?  

Be the one to show me who you are  

成为那个能让我知道你是谁的人 

will you guide me through the nights  

你是否会在夜里为我指引方向 

be my every shining light  

成为耀眼的光芒 

will you be my lucky star

你是否会成为我的幸运星?  

Be the one to show me who you are

成为那个能让我知道你是谁的人  

cause I know this could be love

我知道这必定是爱  

shining on my heart  

沐浴我的心房 

m  

ho ye  

 

look at me now  

现在,注视着我 

Will you give this love a try

你是否会给这份爱一个尝试的机会?  

I got nothing to hide  

我没有什么好躲藏的 

Will you be my lucky star

你是否会成为我的幸运星?  

Be the one to show me who you are  

成为那个能让我知道你是谁的人 

will you guide me through the nights  

你是否会在夜里为我指引方向 

be my every shining light  

成为耀眼的光芒 

will you be my lucky star

你是否会成为我的幸运星?  

Be the one to show me who you are

成为那个能让我知道你是谁的人  

cause I know this could be love

我知道这必定是爱  

shining on my heart  

沐浴我的心房 


评论

热度(38)