浩瀚子

心中有太阳,生活有阳光!
When I Look At You - Miley Cyrus

aryy:

温暖的"When I Look At You"。这首歌是电影"The LastSong"《最后一支歌》(的主题曲,由片中饰演女主角的Miley Cyrus演唱,歌词感人至深。 Everybody needs inspiration, everybody needs a soul. 每个人都需要鼓舞,每个人都需要一个灵魂。现在的你是快乐还是忧伤,无论怎样,音乐带给你温暖。聆听"When I Look At You"。

《When I Look At You》歌词:

Everybody needs inspiration
每个人都需要鼓舞
Everybody needs a soul
每个人都需要一个灵魂.
Beautiful melody, when the nights alone
优美的旋律,孤独的夜晚
Cause there is no guarantee
因为谁也没有保证说
That this life is easy (Yeah)
生活是否真的如此简单
When my world is falling apart
当我的世界就快崩溃,
when there is no light to break up the dark
看不到一丝击可以溃黑暗的曙光
That's when I (I) look at you
那个时候,我看到了你
When the waves are flooding the shore and I can't find my way home anymore
滚滚海浪终于淹没了最后一片沙滩,我却再也找不到回家的路
That's when I (I) look at you
那个时候,我看到了你
When I look at you I see forgiveness, I see the truth
但当我看到你,我看到宽恕,看到真理
You love me for who I am like the stars hold the moon
你爱我 就像星星守护着月亮
Right there where they belong and I know I'm not alone
在它们所属的地方我知道我并不孤单
(Yeah)When my world is falling apart,when there is no light to break up the dark
当我的世界就快崩溃,看不到一丝击可以溃黑暗的曙光
That's when I (I) look at you When the waves are flooding the shore and Ican't find my wayhome anymore
那个时候,我看到了你,滚滚海浪终于淹没了最后一片沙滩,我却再也找不到回家的路
That's when I (I) look at you Just like a line of school colors that cover me
那个时候,我看到了你,我看到你的时候,你的出现 对我来说就像一场梦, 就像一连串的色彩覆盖着我.
All I need every breath that I breathe
我所呼吸的每一丝空气
Don't you know you're beautiful(Yeah, Yeah)
你不知道 你有多么美好
When the waves are flooding the shore and I can't find my way home anymore
.滚滚海浪终于淹没了最后一片沙滩,我却再也找不到回家的路
That's when I (I) look at you I look at you
那个时候,我看到了你
You appear just like a dream to me
你的出现,对我来说就像一场梦

评论

热度(62)