浩瀚子

心中有太阳,生活有阳光!
Higher - PRXZM

小豆之家:

One day you looked at me different
某一天,你看向我的眼神发生了变化
I remember the moment
我还记得那一刻
the moment
那一刻
Your eyes and mine
我们看向彼此的眼神
Not such a fine line
不再平静如水
Anymore
不再毫无波澜

One day you looked at me different
某一天,你看向我的眼神发生了变化
I remember the moment
我还记得那一刻
the moment
那一刻
Your eyes and mine
我们看向彼此的眼神
Not such a fine line
不再平静如水
Anymore
不再毫无波澜
And if words we can't say
昨日可以不假思索脱口而出的话语
Wasn't like this yesterday
现在却变得难以启齿
Got me burnin' with fire
我被吞噬于看不见的烈焰之中
You're taking me higher
你让我兴高采烈
One day I felt your desire
某一天,我感受到了你的欲望
Like a desert for water
犹如孤身处于沙漠之人对水的渴望
Your eyes and mine
我们看向彼此的眼神
Not such a fine line
不再平静如水
Anymore
不再毫无波澜
And if words we can't say
昨日可以不假思索脱口而出的话语
Wasn't like this yesterday
现在却变得难以启齿
Got me burnin' with fire
我被吞噬于看不见的烈焰之中
You're taking me higher
你让我兴高采烈
And if words we can't say
昨日可以不假思索脱口而出的话语
Wasn't like this yesterday
现在却变得难以启齿
Got me burnin' with fire
我被吞噬于看不见的烈焰之中
You're taking me higher
你让我兴高采烈,我想我爱上你了

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)