浩瀚子

心中有太阳,生活有阳光!
Angel of Mine - The Icarus Account

sweetest:

「耳朵怀孕」听前奏就已经醉~

娓娓道来的情愫,爱意浓浓,是那般真切,被歌声融化。


歌词:

There was a time when I was never really sure
曾经我不是太确定
If I was ever gonna find that perfect girl
是否有一天我能够找到那个完美的女孩
But then came the day
然而那一天到了
When you came my way
你忽然出现
Everything changed
我的世界完全变了

I could tell straight from the moment that we met
从我见到你的那一瞬间开始
You would always be the girl I could not forget
我永远不会忘记你
In all of my thoughts
我一直思念你
In all of my prayers
我祈祷
All of my cares
我为你魂牵梦萦

So maybe I've fallen in love
我已经爱上了你
With an angel that came from above
我的天使
You're something to find
美丽的天使
One of a kind
我苦苦追寻你
You are all that I can see
我的眼中只有你
Sometimes it's heard to believe
有时我很难相信
You're something to find
美丽的天使
One of a kind
我苦苦追寻你
Angel of mine
我的天使
Angel of mine
我亲爱的天使

I've never been the type to go all in
我从没有那么全力以赴的爱过
But you were different it was evident
但是唯独对你不同
So if you give me you're heart
所以请把你得心交给我
I'll give you mine
我会给你我的全部
All of the time
我的全部

So maybe we've fallen in love
也许我们已经相爱
With an angel that came from above
来自上天的天使
You're something to find
美丽的女孩
One of a kind
我苦苦追寻你
You are all that I can see
我的眼中只有你
Sometimes it's heard to believe
有时我很难相信这一切
You're something to find
美丽的天使
One of a kind
我苦苦追寻你
Angel of mine
我的天使
Angel of mine
我亲爱的天使

Where did you come from ?
你来自哪里
Where have you been ?
你现在在哪
I have been waiting all this time
我苦苦等待你的出现
Angel of mine
我的天使

So finally I've fallen in love
我已经深深的爱上你了
With an angel that came from above
你来自上天
You're something to find
美丽的天使
One of a kind
我苦苦追寻
You are all that I can see
我的眼中只有你
Sometimes it's heard to believe
有时我很难想信
You're something to find
美丽的天使
One of a kind
我苦苦追寻
Angel of mine
我的天使


评论

热度(299)