浩瀚子

心中有太阳,生活有阳光!
One Last Time - Kelly Mack

aryy:

Kelly Mack 这个集创作歌唱于一身的才女,有着清澈透明的嗓音。她温软、甜美的声线还是和 Michelle Tumes、Sarah Sadler 更接近一些。

  早在Mack轻弹吉他和在教堂唱歌的高中时期,她便开始创作一种以“歌颂”、“赞美”与“崇拜”的福音为基础的具有吸引力的音乐风格。对此,Mack介绍说:“我的歌一般都取材与包含惊人诗篇。

《one last time》歌词:

You were perfect even than my love

亲爱的你永远都是完美的 

Your little smile was so sweet

你浅浅的微笑是多么的甜蜜 

I would sit beside your cradle

我坐在你的摇篮边 

And watch you gently fall asleep

凝视着你渐渐沉入深眠 

I used to hold you in my arms my child

我曾经把你抱进臂弯中,我的孩子 

And marvel at your tiny hands

对你幼小的双手感到诧异 

I would always watch in wonder

我总是在惊奇中 

As you grew from boy to man

看着你从一个小男孩长大成人 

And if you were ever in tears

假若你总是伤心流泪 

I'd kiss you till the pain would disappear

我会亲吻你直到所有痛苦都离你而去 

If only I could hold you now

如果我只能在此刻抱紧你 

In my arms one last time

最后一次拥你入怀 

And see my heart is breaking

在我体内心脏已裂成碎片 

Just watching you Jesus

我只想看着你,上帝你属于我 

You were mine

你是我的 

You were mine

你是我的 

Your precious hands that used to hold me

昔日你抱着我的可爱的双手 

Nailed so tightly to the cross

如今被牢牢钉着甚至不能交叉 

You never know how much I love you Jesus

你从不知道我有多么爱你,上帝 

Now everything I have is lost

现在我所拥有的一切已经消逝 

Wish that I could wipe your tears

希望我可以拭干你的泪水 

I want to hold you till the pain disappears

我想抱着你直到所有痛苦都灰飞烟灭 

If only I could hold you now

如果我只能在此刻抱紧你 

In my arms one last time

最后一次拥你入怀 

Inside my heart is breaking

在我体内心脏已裂成碎片 

Just watching you Jesus you were mine

我只想看着你,上帝,你属于我 

You were mine

你是我的 

Angels promised that one day you would raise

天使们承诺有一天你会在天边升起 

But the greatest love, 

但仅仅是最可怕的痛苦 

flows from the greatest pain

诞生出的最澎湃的爱的潮汐 

If only I could hold you now

如果我只能在此刻抱紧你 

In my arms one last time

最后一次拥你入怀 

Inside my heart is breaking

在我体内心脏已裂成碎片 

Just watching you Jesus you were mine

我只想看着你 上帝,你属于我 

you were mine

你是我的 

You were mine

你是我的 


评论

热度(40)